Budionovka

Co pisać na ulotce?

Najistotniejszy składnik treści agitki to tytuł, jeżeli myślisz że należy umieścić w nim zaledwie logotyp swej firmy plus jej nazwę, to niestety jesteś w błędzie. Nagłówek musi skłonić hipotetycznego odbiorcę do zanurzenia się w resztę twojej agitki, jeśli będzie niewłaściwie zbudowany może spowodować ograniczenie skuteczności Twojej broszury marketingowej, w najciemniejszych casusach może doprowadzić do jej totalnego zignorowania poprzez prawie 97% odbiorców.
Odpowiedzią czemu jedynie sygnet oraz nazwa firmy w nagłówku to wyjątkowo kiepski pomysł, zastanów się czy w czasie rozdawania broszury jesteś na tyle znany by sobie na takie zachowanie pozwolić.

Przystępnie ułożone tytuły mają za zadanie same wyłożenie esencji oferty, np. “Punkt fryzjeski Ola”, lecz uważam że po przeczytaniu części tego eseju zastanawiasz się nad jego wątpliwą skutecznością.

Skreślić doskonały nagłówek to część bodaj najtrudniejsza, by go odpowiednio skomponować należy odnieść się do wymagań kupujących z danej branży, możesz wykorzystać nagłówek, który zainteresuje większość Twoich klientów do zagłębienia się w ofertę.

Letnisko_na_Jelonku_reklama_z_gazety_Lech,_1921r.

stare ulotki
stare ulotki

Jeśli zastanawiasz się jak napisać ciekawy tytuł, wówczas jestem pewien, że osobiście najlepiej znasz swoją dziedzinę, uzyskałeś już wiedzę jaka pozwoliła Tobie dowiedzieć się, czego chcą Twoi klienci, możesz wynotować sobie kilka takich potrzeb, pogadać z kolegami i zapytać się które wyrażenie nie pozwoliłoby im na porzucenie agitki.

Miej na uwadze także że nieobowiązkowo musisz rzucać się na głęboką wodę, jeśli nie jesteś pewien że ten nagłówek będzie odpowiedni masz możliwość powrócić do standardowego, możesz za każdym razem wyrównać pospolity nagłówek pozostałą przyciągającą klientów treścią, wtedy i tak odróżnisz z wielu agitek marketingowych.

Konstruowanie porządnych aż do wyjątkowo dobrych tytułów to wynik wielomiesięcznych obserwacji wielu copywriterów i osób które parają się marketingiem. Do obecnej chwili oglądając multum broszurek reklamowych, bynajmniej nie zauważyłem by ktokolwiek robił to w sposób minimum dobry.

Dlatego jeżeli utrzymujesz że zarabiasz sprzedażą dobrych produktów, przypuszczalnie masz do zaoferowania usługi ciekawsze aniżeli konkurencja, może ponadto skromniejsze stawki albo cokolwiek innego to wszelkie korzyści które wynikają z Twojej przewagi zamieść na broszurze, bądź zainwestuj w taśmy pakowe z nadrukiem – kup teraz. Może niekoniecznie w jednakowy sposób jak opublikowany w owym tekście. Czy wykorzystasz te metody w praktyce przy przygotowywaniu reklamy to pytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.